بیدار شو

دیگر بعید میدانم که کسی شکی داشته باشد که تو همیشه تو حاشیه هستی . با تو موافقم که اعتدالی وجود ندارد و هر چه هست افراط و تفریط است . ماجرای برچیدن مسیر بلاگ از میدان مثلا نبرد که نمیدانم با چه منطقی انجام شد ، یا ماجرای پاک کردن و امحای یک قرار داد و اکنون ماجرای ناتمام یک پروژه ! در پی ماجراهایی مانند مفقود شدن یک حکم که آخرش هم معلوم نشد که چه به چه بود ! همگی نشان از یک نوع تفکر مشکل دار با مظاهر تمدن مثلا بسیجی اسلامی گرایانه توست که در دوران خود اگر نگوییم بدترین بوده اقلا”از بدترینها بعد از انقلاب بوده است.

چه چیز را میخواهیم ثابت کنی صدر ؟

اگر به جهت مقابله با مثلا دشمن این راه و روش رو را انداختی فکر نمی کنی هنوز راه و روش رو نمیشناسی ؟

 اگر تصور میکنی که مردم – به بالا فکر نکن -  اگر به داشتن چنین ظرفیتی پی ببرند به این نتیجه میرسند  کاری تا الان انجام نشده با تو همراه و هم قدم خواهند شد ؟ !

اگه تشخیص داده شود که این راه و روش هیچ افتخاری ندارد ( که صد البته هم ندارد ) چون در تضاد با ارزشهای دینی است  پس بهتر است  هر گز این این راه و روش پا نگیرد چه ؟

نکته آخر: تمام چیزهایی که تو دم از وجودشان میزنی خیالی خام بیش نیست . از خواب بیدار شو .

نظرات 2 + ارسال نظر
صدر پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

مثل بچه ای شش ماهه هستی که عشق خوردن چلوکباب داره . بذار یه خورده بزرگتر بشی ، تجربت بیشتر بشه ،‌از این توهمات بیایی بیروی ، بعد راجع به صدر قضاوت کنی .
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
بسیار عمل باید تا پخته شود راهی .
مشکل بزرگ تو توهماتی است که داری . دنیا بزرگتر از توهمات شماست . قدری واقع بین باش. دوران تخیل کردن و توهم زدن گذشته .من خوب می دونم دارم چیکار می کنم اما اگر حس کنجکاوی ( بخوان فضولی ) ات گل کرده مرد و مردونه بپرس بلکه جواب بدم .
اما تخیلات و توهمات خودت و قاطی بازی بزرگترا نکن .

حماسه سازان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام بزرگوار.
آریایی ها دوباره جشن حماسه برپا کرده اند؛ شما هم با افتخار، برای این جشن دعوت شده اید. جشنی است از حماسه ی همدلی و قرار است که پرچم بدخواهان ایران زمین را دوباره بر زمین زده و به آتش بکشیم. تا شعله های آتشش گرما بخش چهارشنبه سوری امسالمان باشد.
همه مان مشتی خواهیم زد بر دهان گردنکشان مستکبر...
پس با حضور در انتخابات، بر شور آریایی این جشن بیفزائیم.
منتظر حضور سبزتان هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد